fredag den 19. marts 2010

Tanker fra en realitydeltager

Vi har modtaget følgende tanke(spind) fra bogen "Skydykker uden faldskærm".

"Altså hvis jeg skal spille det her spil, så skal jeg jo spille det. Jeg har bare følt mig bare 110% tryg ved "Luft udner vingerne".
Vi havde en virkelig god alliance, så det er bare for sygt når "Fedt" og "Kvinder" forsøger at rokke ved det. De er fandme syge i deres hoveder - jeg har spillet det her spil, helt ærligt lige fra starten - hold kæft, hvor har jeg bare knoklet for at blive en del af alt det her - og så tror de at de skal stjæle "Luft under vingerne" fra mig. Og hvem fanden tror hun, hun er for en. Bare fordi en ung bog byder sig til, så var hun den der var hoppet på.

Nu holder du bare din kæft - du gør - du holder bare din kæft, - det gør du bare, altså, nå!! - jeg sidder lige og snakker det hele ned - og det skal du fandme ikke blande dig i.

Som jeg ser det, så er jeg altså den rette vinder af ParadiseBogtel. Det er mig som spiller med åbne kort, det var min alliance. De andre bøger er dumme, - men jeg elsker dem alligevel. Det kører rundt i mit hoved, - forsøger bare at holde fast i tanken at jeg er den bedste, og det er mig som skal blive mest kendt af dem alle sammen.

Så hjælp mig dog.............." osv. osv. osv. osv. osv. osv. osv.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar