torsdag den 4. marts 2010

Skjulte tanker uden filter på en blog


Nynne:
Helt ærligt, hold kæft, seriøst - nu må jeg bare have LUFT. Hvad fanden bilder "Fedt" sig ind!!!:-(
Jeg sidder ved poolen uden indbinding og nyder solen. Har lige smurt mig ind i solcrem (fedtet stads - ha ha!), så er det jeg får øje på kameraet!!! Det svin har sgu sat et kamera op som han bruger til at filme os andre med. Hvad fanden bilder han sig ind???! Tror han jeg er interesseret i at blive filmstjerne (nå, ja, lidt er man jo altid!!), men jeg skal sgo nok selv bestemme hvornår og hvordan.
"Fedt" er så klam og ulækker at jeg aldrig, og jeg gentager ALDRIG kunne finde på noget som helst med den bog. Om det så var den sidste bog i hele verden, så skulle jeg aldrig have noget kørende med den - tror jeg nok.
Endnu har jeg ikke sagt noget til den selv. Men har selvfølgelig været rundt hos de andre tøser for at skabe en alliance, så vi kan stå sammen mod det svin. Snart er det pay-back-time!!!
Men hvorfor er "Fedt" på den måde?? - Ja, vil man vide det, så er det tiden at læse bogen som udkom i 2006. Der får man måske svaret på hovedpersonens trang til at eksponere sig selv og sine kærester på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar