tirsdag den 9. marts 2010

De dummes bogtel

På de seneste er flere af bøgerne på Paradise Bogtel blevet hængt ud i pressen for at være dumme. Man har plukket citater fra en størrer sammenhæng og udstillet deltagerne til hån og latterliggørelse.

Men hvad siger du? er vores realitystjerne dumme? eller fyrer de den ikke bare for vildt af!

Døm selv ud fra nedenstående citater:

" Jeg kan godt stave, men ikke læse"

" Hvem siger at man ikke bare kan kigge billeder i en bog, det har jeg da gjort siden børnehaven"


" Okker gokker, hvem har set mine sokker"


" Altså, når jeg står op, ikk! er det så fedt? eller hva? bare at være her eller ikk!


" Hvorfor skal det hele være så racistisk med bøger og sådan noget?"


" Når man har lyst, er det bare for dumt ikke at have lyst"


" Jeg HADER bare alle dem som ikke kan forstå det - det er vildt provokerende og sygt"


" Har aldrig gået op i det med Marylin Monroe, 2 verdenskrig og alt det der"


" Hallo, det er jo 2010 det her - ikke 2002, - årstiderne skifter ligesom


" Jeg kan ikke huske, at jeg har været så stiv - siden i går"


" jeg føler mig sådan lidt dårlig samvittighed"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar