tirsdag den 16. februar 2010

I mandens indre

Hvad rører sig i hovedet på en helt almindelig han?

Et spørgsmål som mange kvinder sikkert har stillet sig med passende eller upassende mellemrum.

Noget af svaret (eller måske det hele!) får man i bogen "En helt almindelig han" af Chat Kultgen. I hvert fald er hovedpersonens tankevirksomhed kun koncentreret omkring to ting: sex og mere sex. Det er sjovt, grænseoverskridende og øretæveindbydende. Nogle vil kyle bogen fra sig, og syntes den er langt under bæltestedet (det er den også!) andre vil nikke genkendende og more sig. Og selv om den kan dele sine læsere i had, afsky og beundring, så er det i hvert fald ikke en bog man glemmer lige med det samme.

I den første uge "En helt almindelig han" har befundet sig på bogtellet, har vi båndet nogle optagelser som ikke tidligere har været offentliggjort. De er selvfølgelig trukket ud af en størrer sammenhæng, alligevel mener vi det er vigtigt at bringe dem for at skabe en størrer forståelse af bogens personlighed.

Så værsogod mine damer og herrer, - "En helt almindelig han" uden filter:

Hold kæft mand, jeg gad sgu godt være sammen med "Nynne". Den er fandme lækker.

Hold kæft mand, jeg gad sgu ikke være sammen med "Luft under vingerne". Den er fandme ulækker.

Hold kæft mand, jeg har bare så meget lyst – hele tiden har jeg lyst – jeg klarer det snart ikke mere.

"Fedt" ser jeg op til. De andre hanbøger har jeg lyst at dræbe!

Skal vi gå i seng sammen – av, av!

REKLAME: Mere i samme genre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar